HTML

teccik-erteni

Sorra veszem az közélet és az állam működésének zavarait és javaslatot teszek egy normálisabb működésre. Remélem sokak számára kiderül, hogy ebben az országban miért nem tudunk európai módon közszolgáltatásokat biztosítani és mi erre a megoldás.

Friss topikok

Linkblog

Miénk a MALÉV! Sárga csekket mindenkinek!

2010.02.26. 23:19 adótfizető

Fantasztikus. Tulajdonosok lettünk. Öröm és boldogság.

Az persze nem világos, hogy miért kell állami tulajdonban tartani egy erősen veszteséges céget, ahelyett hogy hagynánk bedőlni. Gyakori kérdések:

1, De hát ott emberek dolgoznak. És hát ott a reptér is, aminek ez a fő forgalomgenerálója.

Igen. De kapitalizmusban mások adóforintjaiból nem készítünk munkahelyeket. Ez alapszabály. Szocializmusban ilyen megkötés nincsen. Ha reptérnek kell a buli, akkor legyen kedves finanszírozni.

2, Lehet repülni.

Igen. De ha becsukjuk a boltot jön másik cég akinél szintén lehet.

Arra kérem tehát a vezetőket, hogy az idei veszteség ismerete után legyenek kedvesek küldeni minden magyar állampolgárnak egy sárga csekket az 1 főle jutó veszteséggel (kb 10.000 FT/fő) kitöltve és akkor majd kiderül mennyire akarjuk a bulit.

Értjük?

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://etelkozbol-jottunk.blog.hu/api/trackback/id/tr931793676

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A csőd szimbóluma: Malév 2010.03.01. 07:41:06

A magyar államnak soha nem volt világos koncepciója a Malév és a Ferihegyi repölőtér szerepéről és jövőjéről. Mindig is vagy rövidtávú bevételi forrásként, vagy politikai kifizetőhelyként tekintettek rájuk. (Fotó: ChrisW/Wiki) Újra a magyar állam le...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DELI 2010.03.26. 13:58:34

Sajnos nincs olyan párt/kormány, ami felvállalja, hogy egy ágazat (közlekedés/légiforgalom) ahol amúgy is sztrájkolni szeretnek a dolgozók, a saját sorsára bízza. Pedig a cikkírónak igaza van. Jön egy másik cég (akár egy újabb Wizzair, vagy az), ami átveszi a piaci rést, járatokat indít gazdaságosabban (hosszabb távon olcsóbban), és elviszi a magyraokat a külföldi célállomásokra, illetve idehozza az üzletembereket/turistákat.
A Malév veszteségei azt eredményezték, hogy eltöröltek egy csomó járatot, romlott a járatok minősége (pl. étel), megszünket az ügyfélszolgálatok, külképviseletek. Tehát most újból magyra tulajdonban sem maradt minden a régi - volt aki elvesztette állását, és nem kapom ugyanazt a szolgáltatást - egy piaci alapú vcég viszont kénytelen a versenyben szolgáltatni, mert nem lesz ott az állam aki megvédje.
süti beállítások módosítása